Aktualności

drukuj powiększ tekst pomniejsz tekst
Kryształy PR-u dla Kutna
2 października 2017

Miasto Kutno zostało uhonorowane nagrodą Grand Prix w konkursie Kryształy PR-u 2017 w kategorii Najlepsza promocja projektów unijnych za przedsięwzięcie promocyjne „Kutno-miasto róż”. W kategorii Najlepsza kreatywna kampania promocyjna wyróżniona została także tegoroczna kampania promocyjna Święta Róży przeprowadzona przez Kutnowski Dom Kultury. Wręczenie nagród miało miejsce 28 września br. podczas gali Kryształów PR-u, organizowanej przez Agencję Public Relations Grupa PRC oraz Miasto Kraków.

Kryształy PR-u to ogólnopolski konkurs, w którym nagradzane są najlepsze kampanie i działania promocyjne w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji państwowej oraz spółkach komunalnych.

Uzasadnienie przyznania Nagrody Grand Prix dla Urzędu Miasta Kutna za projekt „Kutno-miasto róż”. – Miasto Kutno słynie z przepięknych róż. To stało się motywem przewodnim miasta, które od lat jest organizatorem najpiękniejszych wystaw tych kwiatów oraz jednym z najważniejszych ośrodków różanych w Polsce. Podtrzymując tę tradycję powstała kampania współfinansowana ze środków unijnych, mająca na celu inwestycję w markę „Kutno – miasto róż” przyjętą w Strategii. Efektem realizowanych działań promocyjnych ogniskujących wokół róż i różanych tradycji jest stworzenie spójnej koncepcji i umocnienie wizerunku Kutna – miejsca bogatego historią i pięknem róż. – mówiła dr Anna Adamus-Matuszyńska, członkini Jury Kryształów PR-u, ekspert z zakresu public relations, zarządzania i komunikowania.

W tym roku na konkurs przesłanych zostało niemal 200 zgłoszeń. Jak podkreślał przedstawiciel jury Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC, komentator i ekspert z zakresu PR w tym roku dało się odczuć niezwykle wysoki poziom nadesłanych prac, które z edycji na edycję stają się coraz lepsze. Doświadczenie zdobywane przez samorządy, ich kreatywność w podejściu do podejmowanych tematów i coraz większa dbałość o całokształt wykonania sprawiają, że obrady Jury są coraz trudniejsze - dodał prezes.

Nagrody i wyróżnienia przyznawane są w sześciu kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/ biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.

 
pogoda
Pogoda pogoda w kutnie
w Kutnie